Mathias.Rex Inviato: 19 Agosto 2002 Segnala Share Inviato: 19 Agosto 2002 ecco qualcosa di più su quel dottore a cui facevo riferimento in uno dei miei post precedenti sulla HairMultiplication. S.I.T.- Scalp Impregnation Therapy Another invention being now in volunteer patient trials in Dr.Carl Bazan's Labs, is the promising S.I.T. technology (scalp impregnation therapy). S.I.T. is a proprietary new hair restoration technology where through a very complex and ingenious follicular-papilla manipulation and concentration, we have been able to auto-impregnate a bald dermis area of a volunteer with viable 'p-fol1' and 'p-fol1' type cell isolations and clusters, and observe successful hair growth. This breakthrough technology may very well render hair transplantation obsolete (in selected cases) in a few years if successful improvements can be made to address the actual inconveniences. We had seen initial mitotic activity in vitro a few years ago, but now are starting to asses growth activity 'in vivo'. If this can be repeated, we may launch a wider protocol to fine tune this lengthy and highly complex procedure. Scalp impregnation came as an idea for hair restoration as Dr.Bazan was working in his lab attempting melanocyte impregnation for vitiligo patients. Scalp impregnation may be in a near future an interesting resource for some selected types of non-scarring alopecias. Originally developed for "crown" / "vertex" areas is now being tested for facial hair (beard), eyelashes, and frontal scalp hair ah, ed ecco un link.. Dr. Bazan andate in HAIR e poi in RESEARCH. Link al commento Condividi su altri siti More sharing options...
rokie79 Inviato: 20 Agosto 2002 Segnala Share Inviato: 20 Agosto 2002 in poke parole... spiegate un po meglio in ke konsiste... per favore Link al commento Condividi su altri siti More sharing options...
Ronald Inviato: 20 Agosto 2002 Segnala Share Inviato: 20 Agosto 2002 ho visto. le sperimentazioni sono in messico. benone. ki arriverà primo? bazen o gho? una bella sfida!!! dateci dentro docs!!! Link al commento Condividi su altri siti More sharing options...
rokie79 Inviato: 20 Agosto 2002 Segnala Share Inviato: 20 Agosto 2002 L'importante è arrivare. ki primo ki secondo non importa... vero Basta ke arrivino e presto in bokka al lupo docs!!!!!!!!! Link al commento Condividi su altri siti More sharing options...
tristan Inviato: 20 Agosto 2002 Segnala Share Inviato: 20 Agosto 2002 rokie...per noi magari no....ma per loro è molto...ma MOLTO IMPORTANTE....credimi e tutto va a nostro favoreeeeeeeeeeeeeee speriamo ke si sbrighinoooooooooooo ccccccciiiiiiiiaaaaaaaaaaaoooooooooo Link al commento Condividi su altri siti More sharing options...
rokie79 Inviato: 20 Agosto 2002 Segnala Share Inviato: 20 Agosto 2002 guarda per me sai già kosa sarebbe il massimo? Che qualkuno di fidato ma veramente fidato. Ci dika xxxxx la kura per voi esiste ci servono solo 2 annetti circa per migliorarla e renderla commerciale... guarda sarei sempre kon il sorriso in bokka e riprenderei a pensare alle kose importanti invece di pensare dal primo momento ke alzo all'ultimo momento prima di dormire.... ma quanti kapelli ho perso oggi? ma ora kome sarò?- bello? alle ragazze piacerò? mi drovò akkontentare? la kura mi fa bene o male? Mamma mia non ce la faccio ++++++++++ Ciao Link al commento Condividi su altri siti More sharing options...
rokie79 Inviato: 21 Agosto 2002 Segnala Share Inviato: 21 Agosto 2002 Ronald io non mi vorrei fare troppe illusioni ma prima o poi qualkosa deve saltare fuori in fondo sono dei kapelli ci sarà un metodo. Guarda ti faccio un esempio se tu mi dici kosa è più facile attakkare una mano o fare ricrescere o attakkare i kapelli. Al volo kosa ti viene da rispondere?? i kapelli!!!! e no cxxxx le mani le attakkano e i kapelli no!! per ora almeno . in futuro ce la faranno!!!! FIDUCIA!!!!!!!!!! Link al commento Condividi su altri siti More sharing options...
Mathias.Rex Inviato: 21 Agosto 2002 Autore Segnala Share Inviato: 21 Agosto 2002 il trapianto di capelli si effettuava anni prima che il primo trapianto di mani fosse effettuato. Link al commento Condividi su altri siti More sharing options...
rokie79 Inviato: 21 Agosto 2002 Segnala Share Inviato: 21 Agosto 2002 si mathias era per fare un esempio . Link al commento Condividi su altri siti More sharing options...
Ronald Inviato: 21 Agosto 2002 Segnala Share Inviato: 21 Agosto 2002 rokie è quello ke ho sempre detto ankio!!! vedo ke siamo telepatici! ankio del 79!!!!!!! farei pazzie se oggi avessi la notizia!!! Link al commento Condividi su altri siti More sharing options...
Mathias.Rex Inviato: 23 Agosto 2002 Autore Segnala Share Inviato: 23 Agosto 2002 This reseach was initiated on 3/1999, after observations and protocol design made by Dr.Bazan. Initial experimental trials/lab work shows repeatable results in measurable healthy anagenic terminal hair, 6 months after experimentally impregnating bald areas of crown scalp in otherwise healthy men with manipulated autologous p-fol1 and p-fol2 papillar cells. The multi-step and very complex manipulation and serum preparation method takes about 5 to 7 days pre-impregnation, for a calculated 8,000 to 12,000 hair "single injection". The impregnation phase takes just 15 minutes in a steril and painless protocol. Growth takes 4 to 6 months and hair obtained is expected to have the same quality, character and longevity of the donor hair. We have resolved issues like depth, orientation, inclussions, demographics per sqcm, and distribution. Multi-protocolar cell cultivation for multiplication of available "impregnable"cells is currently underway. This therapy aim in avoiding long, extenuating hair planting procedures, multiple scalp incisions, scabs, scarring, cost and downtime associated with today's hair transplantation. This is an announcement of an innovation currently entering patient trials. All follow up information and publication will be supported by secuential pathology reports of all volunters. Request for individual reporting should be addressed to www.itzan.com (go to Research link, then on Reporting) No useful Research Data is available for examination yet, for obvious reasons. Dr.Carl August Bazan, M.D. Dr. Eduardo Poletti, M.D. Link al commento Condividi su altri siti More sharing options...
rokie79 Inviato: 23 Agosto 2002 Segnala Share Inviato: 23 Agosto 2002 chi sa un po di inglese e ha un pò di pasienza può riassuntare quanto dice mathias. Grazie Link al commento Condividi su altri siti More sharing options...
Messaggi raccomandati