sampei Inviato: 23 Febbraio 2001 Segnala Share Inviato: 23 Febbraio 2001 xxxxx voi che ne capite più di me ma stè benedette soluzioni future genetiche e via dicendo secondo voi tra quanto saranno disponibili? Link al commento Condividi su altri siti More sharing options...
sampei Inviato: 6 Marzo 2001 Autore Segnala Share Inviato: 6 Marzo 2001 o ma non mi rispondono mai vabbè allora mi trsferisco su angen!hihihi Link al commento Condividi su altri siti More sharing options...
HAL6969 Inviato: 6 Marzo 2001 Segnala Share Inviato: 6 Marzo 2001 sampei ho già risposto ad un post analogo pochi giorni fa. Cmq per non farti fare quello che minacci : Max Planck Institute (Germany) - A topical gene therapy. Anticipated availability, 2007. Glaxo Wellcom - A 5-alpha reductase type I and II inhibitor. Anticipated availability: 2003. Dyad Pharmaceuticals - Developed from "antisense" technology. A topical 5-alpha reductase inhibitor. Anticipated availability: unknown. Genta Inc. - A proprietary antisense "nucleotide" that blocks the androgen receptor. Anticipated availability: 2002. Anti-Cancer Inc. - La Jolla, Ca. A topical treatment based on the deactivation of the baldness gene. Designed for daily use. Anticipated availability: unknown. Roussell Uclaf - A topical antiandrogen. RU58841, developed by Dr. Sewaya. Currently on hold, its commercialization is expected to be pursued in the near future. Anticipated availability: unknown. Dr. Holick - University of Mass. Developing parathyroid blocking compounds in order to turn cell division back on, and thus stimulate hair growth. Anticipated availability: 2003. Zeneca Pharmaceuticals - Estrogen blocking compounds that have shown promise in animal models. Anticipated availability: 2002. Link al commento Condividi su altri siti More sharing options...
Messaggi raccomandati